۷منظره ی بی نظیر دیاوا

۷منظره ی بی نظیر دیاوا

در این مطلب شما مشتریان اقامتگاه دیاوا 7 منظره زیبا از شهرستان نطنز را میتوانید ملاحضه کنید

۷منظره ی بی نظیر دیاوا که نباید از دستش داد:

1_گنبد سرخ ورودی اقامتگاه

به محض اینکه وارد خیابان اصلی اقامتگاه می شوید، اولین چیزی که خودنمایی میکند، گنبدی زیبا به رنگ سرخ، درست در مقابل چشمانتان است. این گنبد از زوایای گوناگونِ فضای داخلی اقامتگاه هم پیداست. بین خودمون بماند اما پس از اولین دیدن، هر قسمت از اقامتگاه که باشین ، ناخودآگاه چشمتان دنبال پیدا کردن این گنبد خواهد رفت.

2_چشم انداز کوه و کویر

کافیست از پله هایی که در فضای اندرونی تعبیه شده شده اند، بالا بروید. از اتاق های طبقه ی دوم بگذرید. و به پشت بام برسید. آنجا، در شمالی ترین قسمت بام اقامتگاه، در کنار کافه بام، منظره ای بی‌ نظیر از طبیعت بکر، چشم اندازی زیبا از کویر و کوه را مشاهده خواهید کرد.

3_ایوان حوضخانه

فضای حوضخانه درست در طبقه ی همکف اندرونی قرار دارد. با حوضی فیروزه ای رنگ و زیبا که خاطرات کودکی را در شما زنده می کند. دیوار ها و اکسسوری های این بخش تلفیقی از هنر معماری ایرانی و سنت را به نمایش می گذارد.

4_سقف گنبدیِ شربت سرا

همین که وارد شربت سرا می شوید، نقاشی های روی دیوار ، حسابی توجه تان را به خودش جلب می کند. فضایی برای نمایش ادبیات عرفانی و نقاشی های حماسی ایرانی که ناخودآگاه شما را با فرهنگ و تمدن، پیوند می زند.

5_حیاط اصلی اقامتگاه

اگر بخواهیم از معماری اصیل ایرانی حرف بزنیم، حیاط اصلی اقامتگاه قطعا یکی از شاهکار ها و نمونه های بارز این معماری به شمار می رود.

6_سفره‌خانه سنتی اقامتگاه

فضایی فاخر که با زیباترین گچبری ها، کاشی کاری ها و نقاشی های سنتی ، اصالت مهمان نوازی را به شما هدیه می کند.

7_کارگاه گلابگیری

کارگاه گلابگیری از جاذبه های اصلی اقامتگاه به حساب می آید. جایی که شما می توانید از نردیک نحوه تولید گلاب و عصاره های گیاهی را مشاهده کنید و از رایحه دل انگیز آنها لذت ببرید.

No comments yet! You will be the first one to comment.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *